Jestliže svoboda slova vůbec něco znamená, potom je to právo říkat lidem to, co nechtějí slyšet (George Orwell)

REEDICE: Game of ChatThrones

Ač je toto můj soukromý blog, rozhodl jsem se, poté co jsme byli nuceni zrušit náš web místnosti HX, opětovně vydat článek mé kolegyně Somnia, který si dle mého názoru nezaslouží, aby upadl v zapomnění.


Game of ChatThrones

Somnia, 23. února 2017

(Za vnuknutí nápadu na nadpis... od kterého se odvíjel celý článek.. vděčím Mr.Meat... další beznadějné duši na chatu)

Je to už nějakou dobu, co jsem zamířila na chat.cz.. Vzhledem k tomu, že nemám žádný život a jsem tak zoufalá, tak jsem se tam usadila a chodím tam stále a pravidelně.. Je to takové fajn místo. Není tam moc lidí a stejně tam panuje chatdrama.. Všude jsou samé pomluvy, ale lidé nejsou schopni připustit, že je kdy dělaly, i když jim máváte se screeny před jejich beznadějnými tvářemi... Taky si musím každý den pobrečet nad intelektem místních, protože jak se ukazuje.. je jim o mnoho let více a stejně očividně ten mozek k přemýšlení neužívají... Takže z toho plyne: "Drogy jsou špatné" a "Dávejte ve škole pozor, není to zbytečné" a možná ještě "Dospělé poslouchejte jen v případě, že v hlavě nemají nasráno".. Ale abych to jen nehanila, také jsem zde našla dost lidí, se kterými je fajn si popovídat.. Většinu času se zdržují v místnosti Hrabě X.. Ale pokud věříte všemu, co vám nakecají ostatní a nejste schopni se držet vlastního názoru... Nebo máte v hlavě taky nasráno.. Ani do té místnosti nelezte. O takové lidi tam myslím nestojíme..

Jednu chvilku jsem dělala v Hraběti Stálou Správkyni. Vydrželo mi to asi měsíc, ale potom jsem toho z osobních důvodů nechala. Další den mě to samozřejmě mrzelo, protože jednat v afektu se moc nevyplácí, ale... možná to bylo přece jen dobře.. Nebyla jsem na to vhodná... A možná by tohle mělo udělat spousta správců tam... Protože si tam očividně potřebují dokazovat svou velikost a na hodnotu místnosti nemyslí.. Natož na její budoucí fungování.. Ach ty komplexy..

VÁLČENÍ MEZI MÍSTNOSTMI?
Fajn pokec - Přátelé temnoty - Hrabě X

Přesně toto trio spolu vede jakési rádoby konflikty, protože nikdo z nás nemá očividně lepší věci na práci. Fajn pokec je místnost, kam jsem vlezla hned poprvé, co jsem na chat přišla. Byla to první místnost, co na mě hned bafla. Jak rychle jsem tam vlezla, tak rychle jsem zase odešla. Vypařila se.. jako pára nad hrncem a nějak jsem neměla v plánu.. to tam v dohledné době opět navštívit. Zkrátka mi tam ti lidé nesedli. Já na chat přišla hledat konverzaci na úrovni a ne to, co mohu vést kdekoli jinde. Tak jsem si procházela profily lidí, místnosti.... a s nikým jsem neměla potřebu vést konverzaci, protože se jen ukazovalo, že jsou všichni stejní, stejně nadržení a nikdo mě nezaujal. Až na jednu osobu, která skoro neustále tvrdla sama v místnosti a tou místností byl Hrabě X. Koukala jsem na jeho profil a konečně našla něco/někoho zajímavého a tak začal celý ten dlouhý příběh... Já sledovala, jak z místnosti, kam původně chodil jen on, se stává stálá místnost. A i když mě to dosti deptalo, začala jsem se bavit s lidmi, co tam začli opakovaně chodit. Bylo to fajn, ale tím jak místnost rychle rostla, rostlo i množství vymletých mozků, co tam začalo chodit. To se jiným stálým místnostem nelíbilo a tak začaly na Hraběte házet špínu.

TVÁŘE CHATU
(které jsou bohužel tvářemi chatu a když se řekne "chat.cz", každý si je vybaví)

Freya z Fajn pokecu, která se pojmenovala podle severské bohyně, která šukala s ostatními.. jen aby měla výhody. Ta stále krásně pomlouvá v její skvělé místnosti a potom se hned začne bavit s člověkm, kterého pomlouvala a dělá, jakože nic. Samozřejmě o pomluvách neví a nebo začne tvrdit, že pomlouváme všichni, když si uvědomí, že máme screeny z jejich žvástů. Což ano... vždy někoho zdrbeme, když někdo udělá pěknou hovadinu. Taky to trvá tak nejdéle hodinu v průměru za 3 dny. Kdežto u nich pomluvy tvoří v podstatě 20/7. A nemluvím jen o pomluvách, které směřují na Hrabě X... Ale mluvím o pomluvách směřované na kohokoli.. Mají takovou neuvěřitelnou moc, vytrhnout věci z kontextu, úplně je převrátit a vymyslet o člověku věci, které ani on sám neví.

Dalším na seznamu tu je LichKingAnathama stěhovavý nebo dvou tváří. Stěhovavý proto, že každou chvilku je zastáncem jedné místnosti, jedné věci a den na to je to zase vše jinak. V jednu chvilku je proti prudičům a v druhou tu spamuje diskuze srancemi, že se nedají číst. To platí ale i o skle a museli jej vyhodit i z místnosti Fajn pokec, kde měl stálé zázemí pod křídly bohyně Freyi. Byl několikrát napomenut, ale on stejně musím jet svoje. Mimochodem zmínila jsem se o tom, že on má jakási privilegia? On prudí, pak mele kdejaké hovno a jeho stoupenci mu to baští a dokonce mu dají nové zázemí v místnosti Přátelé temnoty, kde nyní působí jako SS. Taky má neuvěřitelnou schopnot věci převracet a vymýšlet srance jen, aby si kryl záda.. přitom si ani neuvědomuje, jak nemožně to zní. Sám lidi napadá a pak se diví, když oni mu to oplatí. Začne tvrdit, že oni si začali a já mám někdy pocit, že trpí na rozpolcení osobnosti nebo velmi vážnou ztrátou paměti. Také má nějaké nutkání vést rádoby "reformy". Ale za to on samozřejmě nemůže... Jako vlastně za nic. Konečně se dostáváme k jeho druhé tváři s nickem Ungoth. Kdy na to přišlo už několik lidí a je to jasné jak facka. Ale oni stále musí dělat, že to není pravda...



(Článek ze zrušeného webu místnosti Hrabě X)

Komentáře

Mohlo by Vás zajímat

Co měsíc dal - Únor 2024

Autorská práva a plagiátorství: Anathema se na Chatujme chlubí cizím peřím! Skandál!

Kde zakotví lidé z Lidé.cz?

AGI do pěti let - Počítače budou myslet jako lidé

Svoboda projevu - Nominuj na ceny a anticeny ve čtyřech kategoriích

Bard se přejmenoval na Gemini

Diskuzní fóra vs sociální sítě

Notesoo končí - Česká sociální síť bez cenzury po 8 měsících zhasne

Jak jsem zvládnul Digitální Garáž od Googlu.

Co měsíc dal - Leden 2024